Skip to main content

.

Beantwoord

Ik wil mijn nummer wijzigen, hoe kan ik dit doen?

• 19 januari 2025
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Hallo, ik wil graag mijn nummer wijzigen en ik heb een vervangende simkaart aangevraagd maar er staat dat ik dan me eigen nummer behoud, wat moet ik hier aan doen? ook staat er dat de 5 euro in mijn volgende factuur wordt verrekend maar dan zonder de nieuwe nummer. wat moet ik hier aan doen ?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@rrseloo,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Begrijp ik het goed dat je eigenlijk geen nieuwe simkaart nodig had, maar wel een nieuw nummer? Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan behoud je inderdaad je eigen nummer. Stuur mij maar een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik regel dit dan verder voor je. :)

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

• 20 januari 2025

Beste ​@rrseloo , je had alleen een nummer wijziging aan hoeven te vragen.

Even contact opnemen met Simyo via de bekende kanalen.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 20 januari 2025

Hi ​@rrseloo,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Begrijp ik het goed dat je eigenlijk geen nieuwe simkaart nodig had, maar wel een nieuw nummer? Als je een vervangende simkaart aanvraagt, dan behoud je inderdaad je eigen nummer. Stuur mij maar een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik regel dit dan verder voor je. :)

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

• Beginner
  • 20 januari 2025

ps, me nummer is 06XXXXXXXX 🤭

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 20 januari 2025

Hi ​@rrseloo,

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb zojuist jouw telefoonnummer uit je bericht verwijderd, dit topic is namelijk openbaar en zichtbaar voor iedereen. Kijk alsjeblieft uit met het delen van je persoonlijke gegevens in de toekomst voor je eigen veiligheid! Ik help je graag verder via privébericht. ðŸ™‚

Groetjes,
Roeqajja

Reageer