Skip to main content

.

Beantwoord

Van eSim terug naar fysieke simkaart, kan dit?

• 4 januari 2025
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb een tijdje een esim gebruikt maar zou nu weer terug willen naar mijn oude normale sim zou ik de oude die ik nog heb liggen weer kunnen gebruiken en kan ik mijn pin dan ook weer in de app/ website terug vinden?

Moderator: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Timo.eijg,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder!

Het is helaas niet mogelijk om je oude simkaart te heractiveren. Wel kan ik je een nieuwe simkaart opsturen, deze ligt dan binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus. Zodra je hem binnen hebt kun je deze via Mijn Simyo activeren, je eSim wordt dan automatisch gedeactiveerd. De pin- en pukcode vind je dan inderdaad via Mijn Simyo terug, maar wij versturen deze ook per e-mail naar je. Je kunt mij hier een privĂ©bericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. :)

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

5 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • antwoord
  • 6 januari 2025

Hi ​@Timo.eijg,

Het is helaas niet mogelijk om je oude simkaart te heractiveren. Wel kan ik je een nieuwe simkaart opsturen, deze ligt dan binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus. Zodra je hem binnen hebt kun je deze via Mijn Simyo activeren, je eSim wordt dan automatisch gedeactiveerd. De pin- en pukcode vind je dan inderdaad via Mijn Simyo terug, maar wij versturen deze ook per e-mail naar je. Je kunt mij hier een privĂ©bericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. :)

Groetjes,
Roeqajja

• Beginner
  • 2 reacties
  • 6 januari 2025

Hey ik heb ook even fysieke sim kaart nodig

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 6 januari 2025

Hi ​@Milesa.vera,

Stuur mij maar een privĂ©bericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. :)

Groetjes,
Roeqajja

• Beginner
  • 2 reacties
  • 18 januari 2025
Timo.eijg schreef:

Ik heb een tijdje een esim gebruikt maar zou nu weer terug willen naar mijn oude normale sim zou ik de oude die ik nog heb liggen weer kunnen gebruiken en kan ik mijn pin dan ook weer in de app/ website terug vinden?

Moderator: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Hallo,

Ik wil graag ook een fysieke simkaart naar mijn address gestuurd krijgen. Heb Al 3 weken mijn sim niet kunnen gebruike door een vervangend toestel. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 20 januari 2025

Hi ​@Milesa.vera,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik zie dat ik tot op heden nog geen privĂ©bericht van je heb mogen ontvangen. Zou je mij nog een privĂ©bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je hier dan graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja