Skip to main content

.

Vraag

Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, wat nu?

  • 29 november 2024
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Ik had Simyo prepaid en ben sinds gisteren over op Simyo sim-only met onbeperkt bellen en internet.

Mijn simkaart is geactiveerd zie ik in mijn account staan, maar als ik probeer te bellen krijg ik het volgende te horen:

"Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld, neem contact op met uw provider."

Wat kan dit zijn? Hoor het graag want ik kan niet bellen en niet gebeld worden.

M.v.g

 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 2 december 2024

Hi ​@Albert54,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat dit opgelost zou moeten zijn. Kun je mij vertellen of alles daadwerkelijk naar behoren werkt? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer