Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn contract niet bevestigen en eSIM installeren?

  • 16 februari 2024
  • 6 reacties
  • 34 Bekeken

Beste, 

 

het lukt niet om mijn contract te bevestigen op mijn iPhone. Ik wil daar een dual sim op hebben zodat ik zakelijk en privé kan gaan scheiden. Ik heb mijn nummer en WW al gekregen, de app gedownload. Na het inloggen kom ik niet verder. Feitelijk loop ik dus vast. Hoe nu verder? 

Beste antwoord door Amy

Hoi @AafkeB,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de eSIM niet kan installeren! Zit er op dit moment nog een fysieke simkaart in de telefoon? Deze mag je er dan even uithalen en de eSIM opnieuw proberen te installeren. De fysieke simkaart kan namelijk de installatie verstoren. 

Ik hoor graag of het hierna lukt! 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 16 februari 2024

Hoi @AafkeB,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de eSIM niet kan installeren! Zit er op dit moment nog een fysieke simkaart in de telefoon? Deze mag je er dan even uithalen en de eSIM opnieuw proberen te installeren. De fysieke simkaart kan namelijk de installatie verstoren. 

Ik hoor graag of het hierna lukt! 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 16 februari 2024

Helaas dat lukt ook niet. Het lukt namelijk niet om mijn contract te accepteren want daar gaat het fout. Ik ben er ondertussen ook al ver klaar mee. Het is graag of niet. Ik ga niet dagen kloooien omnoets werkend te krijgen. Dan ga ik wel naar een ander. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 16 februari 2024

Hoi @AafkeB,

Begrijpelijk. Je kan nog proberen om je contract te bevestigen via de website in plaats van de app. Hierbij de inlogpagina van onze website: https://mijn.simyo.nl/inloggen.

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 16 februari 2024

Dat heb ik ook al geprobeerd. Ik heb al diverse topics gelezen hierover en alles geprobeerd wat in mijn macht ligt. Als je zo als klant moet beginnen dan belooft dat weinig goeds voor de toekomst terwijl jullie perfecte bundels hebben. 


  • Beginner
  • 16 februari 2024

Zie hier de melding 

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 16 februari 2024

Hoi @AafkeB,

Dat is vreemd. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee op de aansluiting. Het nummer dat is gekoppeld aan jouw forumaccount kan ik helaas niet terugvinden in ons systeem. 

Groetjes,
Amy