Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom werkt mijn pukcode niet?

  • 6 februari 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

De pukcode wordt niet geaccepteerd. Echter de foutmelding verschijnt pas nadat de nieuwe pincode 2 maal is ingevoerd. Zowel met Samsung als nauwer toestel. Wat te doen?

Beste antwoord door Amy

Hoi @Coby8900,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt.

Wat bedoel je precies met nieuwe pincode? Heb je zelf een andere pincode ingesteld in de telefoon? Je dient namelijk de pin en pukcode te gebruiken die in Mijn Simyo staan. Dit kan je terugvinden via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Simkaart. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2398 reacties
  • antwoord
  • 7 februari 2024

Hoi @Coby8900,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt.

Wat bedoel je precies met nieuwe pincode? Heb je zelf een andere pincode ingesteld in de telefoon? Je dient namelijk de pin en pukcode te gebruiken die in Mijn Simyo staan. Dit kan je terugvinden via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Simkaart. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy