Ik heb vanmiddag op mijn Tablet Samsung Tab9 FE 5G (SM-X516B) een eSim van Simyo geinstalleerd.
Volgens Odido en Simyo eSim bestelpagina zou dit model niet kunnen werken. OOK telefonisch zegden ze dat het niet zou kunnen. ONZIN. Nadat ik de bestelling toch liet doorgaan op een ander Samsung type ging alles vlot door, en kreeg ik onmiddellijk twee emails van Simyo met 06 nummer en wachtwoord. Ook kreeg ik een link om de Simyo app te installeren.
BIJ UITTESTEN KON IK BELLEN EN GEBELD WORDEN.
Veel nieuwe mobiels en tablets hebben eSim mogelijkheid. Het is suf van de providers om maar een beperkt aantal voor bestellen mogelijk te stellen, immers er komen voortdurend nieuwe modellen bij! Ik heb de Simyo medewerker en Odido gevraagd om dit in de toekomst aan te passen.
Niettemin kan het eventueel zijn dat mijn Tablet toch niet goed met de eSim werkt, want ik zie in MIjn Simyo bij de instellingen van mijn tel nr. nergens een pin code, die er volgens de informatie wel zou moeten staan. Heeft een eSim misschien geen pin?
