Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om mijn eSIM over te zetten naar nieuwe iPhone?

  • 30 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Hai,

ik heb een nieuwe iPhone 14pro, vrijwel alles is nu overgezet van iPhone 12 naar 14, alleen mijn eSIM krijg ik niet over. Ook kan ik niet inloggen in mijn Simyo op mijn nieuwe iPhone, ook niet na veranderen wachtwoord.

Hoe krijg ik mijn eSIM overgezet?

 

Groet

Beste antwoord door Amy

Hoi @Ljs,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Je kan de eSIM installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je geen validatiecode per sms ontvangen dan zie je een optie om de eSIM alsnog te downloaden door middel van een iDEAL betaling van €0,01. Wellicht helpt het om de Mij Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, vaak lukt het hierna weer met inloggen ðŸ˜Š.

Ik hoor graag of het is gelukt.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 30 oktober 2023

Hoi @Ljs,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Je kan de eSIM installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je geen validatiecode per sms ontvangen dan zie je een optie om de eSIM alsnog te downloaden door middel van een iDEAL betaling van €0,01. Wellicht helpt het om de Mij Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, vaak lukt het hierna weer met inloggen ðŸ˜Š.

Ik hoor graag of het is gelukt.

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 31 oktober 2023

Het is gelukt dankjewel! Had uiteindelijk de hulplijn gebeld;).

groet!


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 31 oktober 2023

Hi @Ljs,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt met de hulp van onze klantenservice! 

Wij wensen je een prettige dag. ðŸ˜Š

Groetjes,
Roeqajja