Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
ik heb een nieuwe iPhone 14pro, vrijwel alles is nu overgezet van iPhone 12 naar 14, alleen mijn eSIM krijg ik niet over. Ook kan ik niet inloggen in mijn Simyo op mijn nieuwe iPhone, ook niet na veranderen wachtwoord.
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!
Je kan de eSIM installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je geen validatiecode per sms ontvangen dan zie je een optie om de eSIM alsnog te downloaden door middel van een iDEAL betaling van €0,01. Wellicht helpt het om de Mij Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, vaak lukt het hierna weer met inloggen 😊.
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!
Je kan de eSIM installeren via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Mocht je geen validatiecode per sms ontvangen dan zie je een optie om de eSIM alsnog te downloaden door middel van een iDEAL betaling van €0,01. Wellicht helpt het om de Mij Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden, vaak lukt het hierna weer met inloggen 😊.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.