Ik wil mijn eSIM activeren en via een andere collega heb ik al een verificatiecode ontvangen per e-mail, maar dat kan ik niet invullen omdat de Simyo app wil dat ik mijn bank controleer en "in behandeling" staat. Via bank kan ik helaas niet controleren, omdat dit niet mijn eigen IBAN is. Hoe kan ik de code invullen in de app?
Beantwoord
eSIM activeren werkt niet zonder simkaart, wat nu?
Beste antwoord door Roeqajja
Hi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!
Op je aansluiting zie ik dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt en dat je hier ook gebruik van maakt. Ik ga er hiermee van uit dat het dus opgelost is. 😊
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.