Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom is mijn eSIM niet gedownload op mijn nieuwe telefoon?

  • 27 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Vandaag mijn iphone 15 Pro Max ontvangen, Data van iphone 13 pro overgezet.

Beide telefoonnummers staan op mijn nieuwe telefoon in de settings

bij het e-simnummere staat : “Geen Simkaart” omdat ik deze niet kon downloaden/installeren.

Gelukkig nog wel aktief op mijn oude telefoon.

1 is nano sim andere is e-sim , fysieke sim zat niet in de nieuwe telefoon.

Kan de esim niet downloaden/installeren


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

Beste antwoord door Amy

Hoi @Speculant_Bali,

Bedankt voor je bericht. De eSIM dient opnieuw te worden gedownload op het nieuwe toestel via de Mijn Simyo app! Je mag hiervoor de eSIM verwijderen op het oude toestel. Hoe je hierna de eSIM kan installeren op jouw nieuwe toestel kan je in dit topic terugvinden. 

Mocht het niet lukken dan horen we het graag. 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • antwoord
  • 27 oktober 2023

Hoi @Speculant_Bali,

Bedankt voor je bericht. De eSIM dient opnieuw te worden gedownload op het nieuwe toestel via de Mijn Simyo app! Je mag hiervoor de eSIM verwijderen op het oude toestel. Hoe je hierna de eSIM kan installeren op jouw nieuwe toestel kan je in dit topic terugvinden. 

Mocht het niet lukken dan horen we het graag. 

Groetjes,
Amy


Het telefoonummer staat wel in mijn telefoon , erachter staat “geen simkaart”

Ik probeerde met mijn simyo de esim te activeren maar toen is blijkbaar een nano kaart aangevraagd.

er was geen optie esim overzetten

De Nano kaart moet geannuleerd worden.

Als ik nu in menu “ simkaart ” klik op overstappen op eSIm krijg ik geen SMS, 

Hoe kan ik nu de eSIM downloaden?

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 27 oktober 2023

Hoi @Speculant_Bali,

Bedankt voor je reactie. Omdat er nu een fysieke simkaart in aangevraagd zal het niet lukken om de eSIM te activeren, hiervoor dient eerst de fysieke simkaart geactiveerd te worden. Je kan de fysieke simkaart activeren via Mijn Simyo (de website versie). In het tabje '’Overzicht'’ krijg je dan een optie om de fysieke simkaart te activeren. Hierna kan je opnieuw overstappen naar eSIM! 

Ik hoor graag of het hiermee lukt.

Groetjes,
Amy