Ik probeer sinds woensdag 13 sept een Esim te installeren op mijn iphone. Ik had een android met geactiveerde esim.
Omzetten lukt niet. Op donderdag 14 sept en vandaag heb ik verschillende medewerkers van Simyo op de whatsapp gehad en op beide dagen 1x aan de telefoon. Het contact stockt als ik de fysieke andere sim uit de iphone moet halen. Opnieuw contact leggen nadat het installeren niet lukt is daarna weer erg tijdrovend. vrijdagochtend bericht dat de technische dienst binnen drie werkdagen met een oplossing komt. vandaag bericht dat ik het nog eens mocht proberen. uren zoet mee geweest met geen resultaat. mevrouw van de klantenservice zou me terugbellen na haar volgende klant. niks meer van gehoord. weer met app laten weten dat het nog niet werkt. daar geen reactie op gekregen.
morgen ben ik jarig. ik ben telefonisch niet bereikbaar. wat een ballentent.
ik zie graag met SPOED een oplossing tegemoet (fysieke sim met koerier, doorschakelen nummer, aanpassen voicemail). allemaal vragen die eerder niet mogelijk waren. mijn geduld is op.
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.