Skip to main content

.

Vraag

Waarom werkt mijn fysieke simkaart niet meer na installeren eSIM voor dualsim?

  • 6 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 393 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

Sinds ik E-sim van simyo heb geïnstalleerd werkt mijn fysieke simkaart niet meer van een andere provider.   Ik heb alles gedaan maar E-sim werkt perfect maar de fysieke niet;  sterker nog ik zet de E-sim uit en laat enkel mijn fysieke simkaart aan dan nog kan ik er niet mee bellen en niks ontvangen.

 

Fysieke sim er uitgehaald in een andere telefoon gedaan werkt perfect. samsung s21 is de telefoon

 

wie kan mij helpen

Groetjes en dank alvast

 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

  • 0 reacties
  • 6 augustus 2023

Hallo @dual sim misschien de helpdesk van Samsung even  raadplegen of de (digitale) handleiding van de telefoon?

Een dual sim betekent 2 simkaarten van 1 provider met eenzelfde nummer, dat is bij jou niet van toepassing.

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2023

Hey dank je wel voor de reacties maar nog geen antwoord op mijn vraag :(

samsung gebeld zij zeggen hardware reset maar dat vind ik wel heel makkelijk

 


  • 0 reacties
  • 6 augustus 2023
abj schreef:
JanD schreef:

 

Een dual sim betekent 2 simkaarten van 1 provider met eenzelfde nummer, dat is bij jou niet van toepassing.

 

Nee, dual sim betekent dat je 2 sim kaarten met ieder een eigen nummer in je telefoon kan stoppen

https://duckduckgo.com/?t=lm&q=dual+sim&atb=v345-1&ia=web

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dualsimtelefoon

 

Dat is ook een uitleg inderdaad.

 


  • 0 reacties
  • 6 augustus 2023
dual sim schreef:

Hey dank je wel voor de reacties maar nog geen antwoord op mijn vraag :(

samsung gebeld zij zeggen hardware reset maar dat vind ik wel heel makkelijk

 

Hallo @dual sim i.p.v. een totale reset zoals Samsung adviseert kun je ook binnen je toestel de netwerkinstellingen resetten, dan worden de mobiele, wifi en Bluetooth instellingen teruggezet naar hun oorspronkelijke waarden..

 

 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2390 reacties
  • 7 augustus 2023

Hoi @dual sim,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de fysieke simkaart niet meer werkt in combinatie met onze eSIM! 

Heb je na het installeren van de eSIM het toestel opnieuw opgestart? Zo kunnen beide simkaarten zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ik ben inderdaad benieuwd wat er gebeurd als je de netwerkinstellingen reset. 

Ik hoor graag of dit enig verschil heeft gemaakt! 

Dualsim is inderdaad 2 simkaarten met ieder zijn eigen 06-nummer. Bedankt voor jullie reacties @JanD en @abj!

Groetjes,
Amy