Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om mijn eSIM over te zetten naar mijn nieuwe toestel?

  • 5 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Bij het downloaden en installeren van mijn eSIM op mijn nieuwe telefoon krijg ik steeds dezelfde melding:

 

In SIM-Beheer staat het volgende:

 

Ik krijg de melding ook als de SIM-kaart van de andere provider eruit is.

Beste antwoord door Amy

Hoi @JJvH,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het niet lukt om de eSIM over te zetten! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zal ik de aanvraag van de eSIM verwijderen zodat we het opnieuw kunnen proberen. Mocht dit weer niet lukken dan zal ik dit even moeten voorleggen bij de technische dienst. 

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2427 reacties
  • antwoord
  • 7 augustus 2023

Hoi @JJvH,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het niet lukt om de eSIM over te zetten! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zal ik de aanvraag van de eSIM verwijderen zodat we het opnieuw kunnen proberen. Mocht dit weer niet lukken dan zal ik dit even moeten voorleggen bij de technische dienst. 

Groetjes,
Amy