Ik heb hetzelfde probleem als degene die hieronder is geholpen. Kan iemand mij ook voorzien van een validatiecode per e-mail?
Bedankt voor je bericht. Voor het installeren van je eSIM heb je geen SM-DP+ adres nodig, deze bieden wij niet aan. Je kunt de eSIM weer installeren op je telefoon via de Mijn Simyo app. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier moet je dan een code invoeren, deze ontvang je normaal per sms. Omdat je de eSIM hebt verwijderd kun je deze sms-code alleen niet ontvangen, maar geen zorgen! Zodra je deze stappen hebt gevolgd, kun je mij een privéberichtsturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon .
Hopelijk kan iemand me helpen!
Met vriendelijke groet,
Maria
Beantwoord
Probleem Esim installeren - Ontvang geen code. Wat kan ik nu doen?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Dit kan zeker, ik stuur je de validatiecode per e-mail op. Wij hebben al contact via privébericht. Ik help je graag verder via deze weg! 😊
Groetjes,
Roeqajja
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.