Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei ⏠5 bij Prepaid en ⏠10 bij Sim Only!
Ik heb een nieuwe iPhone en alles is overgezet, behalve mijn eSIM. Als ik kies voor âVoeg eSIM toeâ dan krijg ik de melding dat deze functie niet wordt ondersteund door de aanbieder. Ik kan âm dus niet overzetten vanaf mijn oude iPhone en ik heb ook geen QR-code.
Moet ik âm misschien eerst verwijderen op de oude iPhone? Ik kan hier nergens informatie over vinden.
Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat het inmiddels allemaal is gelukt! Het klopt dat wij de automatische overzet functie van iOS niet ondersteunen, je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Op onze website onder de vraag âHoe activeer ik eSIMâ kun je dit ook teruglezen đ.
Het is inmiddels via de app gelukt. Op het nieuwe toestel activeren, op het oude toestel krijg je dan een code die je op het nieuwe toestel invoert en daarna kun je de eSIM op het oude toestel verwijderen. Zou denk ik handig zijn als dat in de FAQ wordt opgenomen. Simyo ondersteunt de automatische overzetfunctie van iOS niet.
Bedankt voor je bericht. Fijn om te lezen dat het inmiddels allemaal is gelukt! Het klopt dat wij de automatische overzet functie van iOS niet ondersteunen, je kunt de eSIM alleen via de Mijn Simyo app installeren. Op onze website onder de vraag âHoe activeer ik eSIMâ kun je dit ook teruglezen đ.
Graag wil ik mijn eSim op mijn nieuwe iPhone activeren maar het gaat niet omdat eSim op mijn oude iPhone verwijderd heb. Er wordt een nieuwe code per sms gestuurd maar mijn oude nummer is niet meer actief. Is het mogelijk deze code per mail te krijgen. Dankjewel Bond
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.