Skip to main content

.

Beantwoord

esim overzetten werkt niet, wat nu?

  • 17 september 2022
  • 1 reactie
  • 230 Bekeken

Ik heb een eSIM en net m’n iPhone 14 opgehaald. Daar kreeg ik de melding dat Simyo het overzetten via de interface van Apple niet ondersteunt. Toen maar de eSIM op m’n vorige iPhone verwijderd, ik krijg ‘m echter niet geactiveerd in de Simyo app op m’n nieuwe telefoon. In de Simyo app staat de simkaart op ‘actief’.

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Aurelius,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je de nieuwe iPhone 14 hebt! Je kunt de eSIM installeren via de Mijn Simyo app op je nieuwe telefoon. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier voer je dan de validatiecode in die je hoogstwaarschijnlijk niet kunt ontvangen, dus je kunt mij hier een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik zorg er dan voor dat je de code per e-mail ontvangt 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2586 reacties
  • antwoord
  • 19 september 2022

Hoi @Aurelius,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je de nieuwe iPhone 14 hebt! Je kunt de eSIM installeren via de Mijn Simyo app op je nieuwe telefoon. Je gaat dan naar Instellingen> Simkaart> Overstappen op eSIM. Hier voer je dan de validatiecode in die je hoogstwaarschijnlijk niet kunt ontvangen, dus je kunt mij hier een privébericht voor sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (naam, geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik zorg er dan voor dat je de code per e-mail ontvangt 😊.

Groetjes,
Roeqajja