Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je aansluiting is afgesloten. Op dit moment kan ik helaas niet zien waaraan dit kan liggen. Ik wil je daarom vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw gegevens. Dan help ik je daar verder.
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je aansluiting is afgesloten. Op dit moment kan ik helaas niet zien waaraan dit kan liggen. Ik wil je daarom vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw gegevens. Dan help ik je daar verder.
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je hetzelfde probleem hebt!
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat alles goed staat, je simkaart is ook actief. Ik heb daarom je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Zou je je telefoon nog even uit willen schakelen voor 15 minuten zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of dit heeft geholpen!
Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen.
Het zou kunnen dat er een blokkade op het netwerk zit wat door de technische dienst verwijderd kan worden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder.
als ik probeer te bellen krijg ik een bandje te horen met het bericht dat mijn 'aansluiting wegens administratieve redenen buiten werking is gesteld'. hierdoor kan ik geen berichten sturen en bellen. kan dit opgelost worden?
toen het begon was het beltegoed op, dus ik dacht dat dat de oorzaak zou zijn. inmiddels heb ik het opgewaardeerd, maar nog steeds krijg ik het bandje te horen. terwijl ik normaal gesproken direct kan bellen met nieuw tegoed
Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat je nog steeds de melding krijgt dat je wegens administratieve redenen bent afgesloten!
Het lijkt erop dat de blokkade niet helemaal juist is opgeheven nadat je het beltegoed hebt opgewaardeerd. Ik zal dit daarom meteen voorleggen bij de technische dienst, zij kunnen dit alsnog verhelpen. Zodra het is opgelost geef ik je een update in dit topic 😊.
Als het goed is zou de foutmelding nu niet meer aanwezig moeten zijn en zou je weer moeten kunnen bellen! Ik hoor graag of alles weer werkt naar behoren 😊.
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de simkaart aangeeft dat het nummer buiten gebruik is! Ik zie dat je inmiddels hebt opgewaardeerd en alles actief zou moeten zijn. Heb je na het opwaarderen het toestel al eens opnieuw opgestart? Vaak lukt het hierna om weer gebruik te maken van je aansluiting 😊.
Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je simkaart op status “geblokkeerd” is blijven hangen. Zojuist heb ik je simkaart gedeblokkeerd, je hoeft alleen nog je telefoon even opnieuw op te starten. 🙂
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.