Sinds 25/11 ben ik overgestapt naar Simyo. Sinds de overstap heb ik regelmatig haperende telefoonverbinding gehad en zelfs een paar keer werden gesprekken onderbroken. Dit probleem heb ik met de vorige provider nooit gehad. Vooral op mijn huisadres komt dit voor. Contact gehaf met jullie en e-sim is op afstand gereset. Helaas helpt dit ook niet. Ook is mijn huisadres gecontroleerd via de dekkingskaart en ook dat zou geen probleem moeten zijn. Andere telefoons op mijn adres met een andere provider hebben dit probleem niet.
Ik zou het graag snel oplossen.
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Beantwoord
Waarom heeft mijn telefoon haperende telefoonontvangst?
Beste antwoord door Amy
Hoi ​
Ik heb al vrij snel een reactie gekregen van de Netwerk Specialist en zij geven aan dat dit onder een Netwerk klacht valt dus willen zij dit verder onderzoeken omdat je dit voornamelijk op jouw thuisadres ervaart. Je zal daarom per mail een Netwerkklacht formulier opgestuurd krijgen die je dient in te vullen.
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres? Dan zorg ik ervoor dat je het formulier opgestuurd krijgt!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.