Voor mijn moeder Simyo Prepaid aangevraagd met nummerbehoud, echter is haar oude provider L-mobi niet meer actief en kan zij geen sms ontvangen voor de verificatiecode. Hoe zorgen we dat ze toch nummerbehoud kan aanvragen?
Beantwoord
Oude provider L-mobi is niet meer actief, hoe kan ik nummerbehoud aanvragen?
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor jullie bericht. Om het nummerbehoud zo snel mogelijk te regelen, adviseer ik jullie om contact op te nemen met onze klantenservice (als jullie het nummerbehoud nog niet hebben aangevraagd met het klantnummer). Onze klantenservice kan het nummerbehoud voor jullie in orde maken. Zorg er wel voor dat jullie het klantnummer bij de hand hebben. Vaak wordt het nummerbehoud dan binnen één dag overgezet.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.