Goedendag, ik heb op 29 april een verzoek ingediend voor nummerbehoud. Vandaag is mijn nummer overgezet maar jammer genoeg zag ik niks in de brievenbus na elke dag checken. Mijn oude simkaart werkt nu niet en ik heb ook geen simkaart van Simyo. Mijn adres, postcode en huisnummer kloppen wel. Kunnen we dit probleem graag oplossen?
Beantwoord
Geen Simkaart Ontvangen voor Nummerbehoud
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Wat vreemd dat je nog geen simkaart binnen hebt gekregen! Deze zou je inderdaad al ontvangen moeten hebben. Ik vermoed dat deze is kwijtgeraakt bij de post. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart op zodat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van je aansluiting.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.