Ik wil graag een nieuw abbonement bij simyo nemen onder een nieuwe naam. (Niet verlengen)
Ik heb op mobiel.nl bij voorbeeld de mogelijkheid een simyo abbonement te nemen.
Als ik overstap naar een andere provider lijkt dit eenvoudig en kosteloos te kunnen, maar wanneer ik dit probeer krijg ik de melding dat ik al een simyo abbonement heb.
Het lijkt me heel erg suf als ik 1 maand moet overstappen naar een andere provider om vervolgens terug te kunnen stappen naar simyo met een nieuw abbonement & andere naam…
Ik ben me bewust van contractovername, maar dit kost 15€ terwijl ik mijn oude abonnement toch niet wil houden. (Ik heb dingen voorbij zien komen die te maken hebben met tijdelijke nummers & zeggen dat ik van KPN kom, maar dit is me ook allemaal onduidelijk)
Nieuw abbonement met nummerbehoud?
Beste antwoord door Seren
Hoi
Als je wilt overstappen naar een andere provider kun je dit inderdaad doen met nummerbehoud. Je kunt dan een nieuw abonnement bestellen bij de nieuwe provider en aangeven dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud. Het is echter niet mogelijk om ''over te stappen'’ naar jouw eigen provider met nummerbehoud. Als jij een nieuw contract wilt bij ons kun je jouw abonnement verlengen (mocht je contractvrij zijn). Je kunt dan gebruik maken van de bundels en prijzen die wij op dit moment aanbieden. Om te verlengen log je in op Mijn Simyo daarna ga je naar Instellingen > Abonnement > Verlengen.
Laat je mij weten of je hiermee bent geholpen?
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.