Ik heb flex 4g aangezet op de site en een paar uur gewacht,mijn telefoon opgestart maar heb geen 4g .
hierna heb ik flex 4g weer uitgezet maar nu heb ik ook geen 3g verbinding meer?
Beantwoord
Flex 4G uit en geen 3G meer?
Beste antwoord door Ali
Hoi sutton,
Welkom op het forum,
Erg vervelend dat je geen verbinding kon leggen met het internet.
Je hebt gisteren de 4G bundel aangevraagd. De reden dat je niet op het internet kon heeft te maken omdat je APN instellingen niet correct zijn. Hier vind je de juiste APN instellingen voor je toestel . Ik zie dat je de 4G weer bundel hebt opgezegd. Per 1 augustus komt deze bundel te vervallen.
Je hebt gistermiddag verbinding gehad met het mobiel internet netwerk. Kan ik hieruit opmaken dat alles nu werkt?
Bekijk originele reactieWelkom op het forum,
Erg vervelend dat je geen verbinding kon leggen met het internet.
Je hebt gisteren de 4G bundel aangevraagd. De reden dat je niet op het internet kon heeft te maken omdat je APN instellingen niet correct zijn. Hier vind je de juiste APN instellingen voor je toestel . Ik zie dat je de 4G weer bundel hebt opgezegd. Per 1 augustus komt deze bundel te vervallen.
Je hebt gistermiddag verbinding gehad met het mobiel internet netwerk. Kan ik hieruit opmaken dat alles nu werkt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.