Recent gekocht een Huawei Honor 7X geschikt voor een dual sim-kaart.
Een combinatie van 2 verschillende types SIM-kaart is mogelijk. 1 x Nano-Sim-kaart en 1 x Micro-SD
De term Micro-SD komt uit de Huawei Quick Start Guide.
Vraag 1 is : Kan voor de 'Mikro-SD'-term --ook de term Micro-Sim kaart worden gelezen ?
Het toestel is gekocht met een data-opslag van 32 GB.
Vraag 2 is : Is de Data-opslag-capaciteit van 32 GB in het toestel ingebouwd ?
Opm. De adapter-slede voor twee Sim-kaarten, is leeg.
mvg
LAMPJE
Beantwoord
Hoe werken de simkaarten en dataopslag in mijn nieuwe Huawei toestel?
Beste antwoord door Anonymous
Hoi LAMPJE.
Zo ik het lees op internet zijn er 2 uitvoeringen dual sim de 32 en 64 GB. Er wordt gebruikt een hybride simslot. De SD wordt dan opgeofferd voor de simkaart.
1.
Zoals ik het lees in de specs Deze pagina . Wordt sim 2 gedeeld met microSD.
Het houdt dus in jouw keuze van wat je van die 2 plaatst.
2.
De geheugen capaciteit is ingebouwd, interne opslag zo bij naam, in totaal 32 GB. Hier kunnen muziek, foto's dus media worden opgeslagen. Houdt wel rekening dat een deel ingenomen wordt door het besturingssysteem Android.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
Een moderator zal verwacht ik je vraag onderbrengen in een nieuw topic omdat mij het lijkt dat je inbreekt op een ander zijn topic. Komt dus goed.☺
Fijne dag nog.😎
Bekijk originele reactieZo ik het lees op internet zijn er 2 uitvoeringen dual sim de 32 en 64 GB. Er wordt gebruikt een hybride simslot. De SD wordt dan opgeofferd voor de simkaart.
1.
Zoals ik het lees in de specs Deze pagina . Wordt sim 2 gedeeld met microSD.
Het houdt dus in jouw keuze van wat je van die 2 plaatst.
2.
De geheugen capaciteit is ingebouwd, interne opslag zo bij naam, in totaal 32 GB. Hier kunnen muziek, foto's dus media worden opgeslagen. Houdt wel rekening dat een deel ingenomen wordt door het besturingssysteem Android.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
Een moderator zal verwacht ik je vraag onderbrengen in een nieuw topic omdat mij het lijkt dat je inbreekt op een ander zijn topic. Komt dus goed.☺
Fijne dag nog.😎
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.