Een vraagsteller krijgt via Moderator Natascha het advies om haar toestel simlockvrij te laten maken door de leverancier van het toestel, omdat ze de melding krijgt "Sim niet geldig"
Wij hebben hetzelfde probleem.
Wordt er met de leverancier van het toestel de vorige provider of de fabrikant bedoeld?
Mijn vrouw heeft een NOKIA 1209 gekregen van een oud echtpaar, zij weten niet meer via welke provider zij vroeger het abonnement op dit toestel hadden.
Beantwoord
Toestel simlockvrij laten maken: door fabrikant of leverancier/provider?
Beste antwoord door Jihane
Hoi NietSimmen,
Wat vervelend dat er een simlock staat op jouw toestel! Dit kun je laten weghalen door je oude provider (na één jaar) of bij een willekeurige telefoonwinkel. Dit hoeft dus ook helemaal niet veel te kosten! Begrijp ik nu goed dat je een unlockcode hebt aangevraagd bij KPN? Dan hoort dit dus gewoon in orde gemaakt te worden. Fijn!
Als je hier nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag! Ook ben ik heel benieuwd naar de update hierover!
@ Friesian, Franswon en Wimj12: Bedankt voor de reacties, mannen!
Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactieWat vervelend dat er een simlock staat op jouw toestel! Dit kun je laten weghalen door je oude provider (na één jaar) of bij een willekeurige telefoonwinkel. Dit hoeft dus ook helemaal niet veel te kosten! Begrijp ik nu goed dat je een unlockcode hebt aangevraagd bij KPN? Dan hoort dit dus gewoon in orde gemaakt te worden. Fijn!
Als je hier nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag! Ook ben ik heel benieuwd naar de update hierover!
@ Friesian, Franswon en Wimj12: Bedankt voor de reacties, mannen!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.