Soms denk ik wordt het niet tijd voor een betere mobiel.
iets groter toetsen bord dit is zo.n gepriechel.(nokia E71)
en t is snel leeg, maar welke??.
ik wil enkel met heel weinig(liefst 1 druk) ontgrendellen en komen waar ik wezen wil;
dat is sms-en en fotos maken en mischien what app..
en stabiel kunnen typen .toetsenbord
idee?
sommigen zeggen een iphone.
JUllie hebben volgens mij wel meer in handen gehad.en kunnen me mischien wat aanreiken.
Beantwoord
Welk toestel raden jullie me aan?
Beste antwoord door Ilias
Hoi brig,
Het is begrijpelijk dat je toe bent aan een nieuw toestel en ik zie dat onze goede vrienden van het Forum je al aardig op weg aan het helpen zijn hiermee!
Zelf ben ik een fervent Samsung fan en dat raad ik je dan ook sterk aan! Heel handig en gebruiksvriendelijk. Wellicht kun je kijken in onze telefoonshop of je daar wat tussen ziet!
RicoK en Wimj12, enorm bedankt dat jullie zo willen meedenken en helpen!
Friesian, wat een prachtig verkooppraatje! Ik zit nu zelf ook bijna te twijfelen aan de Samsung 😛.
Groetjes,
Ilias
Bekijk originele reactieHet is begrijpelijk dat je toe bent aan een nieuw toestel en ik zie dat onze goede vrienden van het Forum je al aardig op weg aan het helpen zijn hiermee!
Zelf ben ik een fervent Samsung fan en dat raad ik je dan ook sterk aan! Heel handig en gebruiksvriendelijk. Wellicht kun je kijken in onze telefoonshop of je daar wat tussen ziet!
RicoK en Wimj12, enorm bedankt dat jullie zo willen meedenken en helpen!
Friesian, wat een prachtig verkooppraatje! Ik zit nu zelf ook bijna te twijfelen aan de Samsung 😛.
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.