Hoi,
Sinds vandaag heb ik een Archos 40 cesium, windows phone. Ik heb begrepen dat ik internetinstellingen aan moet passen om het werkende te krijgen. Ik krijg alleen niet de opties die ik nodig heb om in te vullen.
De enige velden die ik heb zijn:
APN voor internet toevoegen -->
APN
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Verificatietype -> PAP, kan ik niet wijzigen in geen
Proxyserver (URL)
Proxypoort
IP-type (IPv4, IPv6, IPv4v6)
Ik heb al een aantal instellingen geprobeerd en geen lijkt te werken. Hebben jullie nog een idee?
Alvast bedankt
Beantwoord
Archos 40 cesium internetinstellingen
Beste antwoord door Ali
Hoi Manuw,
Welkom op het forum.
Leuk, een nieuw toestel. Hopelijk kan je snel gebruik maken van het internet.
Ik zie dat Raytje je al heeft verwezen naar www.mobiele-telefoon.nl. Wanneer je bij het toestel kijkt onder "Vragen en antwoorden > 3G instellingen en Wifi" zie je een overzicht van alle APN instellingen per provider. Dat stukje over IPv4 bij Simyo klopt niet, daar doen we niets mee. Het beste kan je kijken onder de gegevens van KPN. Met deze instellingen kan je verbinding leggen met het mobiel internet netwerk.
Laat je ons weten als het je is gelukt?
Bekijk originele reactieWelkom op het forum.
Leuk, een nieuw toestel. Hopelijk kan je snel gebruik maken van het internet.
Ik zie dat Raytje je al heeft verwezen naar www.mobiele-telefoon.nl. Wanneer je bij het toestel kijkt onder "Vragen en antwoorden > 3G instellingen en Wifi" zie je een overzicht van alle APN instellingen per provider. Dat stukje over IPv4 bij Simyo klopt niet, daar doen we niets mee. Het beste kan je kijken onder de gegevens van KPN. Met deze instellingen kan je verbinding leggen met het mobiel internet netwerk.
Laat je ons weten als het je is gelukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.