Mijn telefoon vroeg kortgeleden om een wachtwoord. Ik heb een wachtwoord aangemaakt, maar dat wordt niet geaccepteerd.
De telefoon meldt nu: telefoonblokkering. Ik heb van alles geprobeerd, inclusief IMEI nummer, PUK code etcetera, maar geen resultaat.
Wat te doen?
Beantwoord
Telefoonblokkering. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Charlene
Hoi Roem,
Allereerst welkom op het forum 🙂 Volgens mij is het handig als je ook het toesteltype hier kunt vermelden. Dan kunnen mensen die zo'n zelfde toestel hebben ook meedenken.
Denk je nu dat er met wachtwoord de PINcode werd bedoeld?
Wanneer je de PINcode een aantal keer fout hebt ingevuld, moet je de simkaart inderdaad deblokkeren met de PUKcode. Maar jij zegt dat het toestel nu geblokkeerd is. Heb je gekeken of de simkaart in een ander toestel nog werkt?
Wanneer we weten welk toestel je gebruikt, dan kunnen we beter bepalen wat er aan de hand is. Dan vinden we de oplossing vast.
Groetjes,
Charlene
Bekijk originele reactieAllereerst welkom op het forum 🙂 Volgens mij is het handig als je ook het toesteltype hier kunt vermelden. Dan kunnen mensen die zo'n zelfde toestel hebben ook meedenken.
Denk je nu dat er met wachtwoord de PINcode werd bedoeld?
Wanneer je de PINcode een aantal keer fout hebt ingevuld, moet je de simkaart inderdaad deblokkeren met de PUKcode. Maar jij zegt dat het toestel nu geblokkeerd is. Heb je gekeken of de simkaart in een ander toestel nog werkt?
Wanneer we weten welk toestel je gebruikt, dan kunnen we beter bepalen wat er aan de hand is. Dan vinden we de oplossing vast.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.