Beantwoord
Toestel is niet simlock vrij
Nieuwe sim in toestel gedaan. Ontgrendelen via de pincode lukt, maar dan... "geef SIM ME-vergr.op" de opties zijn dan iets invullen, geen idee wat, of negeren. Als ik een nummer wil bellen verschijnt de tekst: e geselecteerde Sim is nu vergrendeld. Ontgrendel deze eerst. Betekend dit dat mijn toestel niet simlockvrij is? Als dat het geval is, weet iemand een code om hem vrij te maken?
Beste antwoord door Natascha
Franky boy;52363 schreef:
Nieuwe sim in toestel gedaan. Ontgrendelen via de pincode lukt, maar dan... "geef SIM ME-vergr.op" de opties zijn dan iets invullen, geen idee wat, of negeren. Als ik een nummer wil bellen verschijnt de tekst: e geselecteerde Sim is nu vergrendeld. Ontgrendel deze eerst. Betekend dit dat mijn toestel niet simlockvrij is? Als dat het geval is, weet iemand een code om hem vrij te maken?
Hoi Franky boy,
De melding die je toestel geeft is een simlockmelding. Wanneer je toestel ouder dan een jaar is dan kan je via de leverancier waar je het toestel hebt gekocht de unlock code opvragen om het toestel simlock vrij te maken.
@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.