Beantwoord
Exluding a folder, waar worden de foto's dan neergezet?
Ik ben aan het zoeken hoe ik foto's/filmpjes van whatsapp kan overzetten op mijn SD-kaart en al zoekende kwam ik op Excluding waar ik per abuis op ok heb gedrukt. Nu is mijn map met foto's voor mij onvindbaar geworden. Hoe krijg ik die weer terug? En hoe kan ik mijn whatsapp foto's/filmpjes op mijn SD kaart overzetten?
Beste antwoord door Ray
Even kijken of onderstaand lukt, neem aan dat je Android hebt?
Ga op je telefoon naar je apps overzicht. Kies de app bestanden en klik vervolgens op het hamburgermenu. Hierna klik je in het menu wat verschijnt op afbeeldingen. Je ziet nu een overzicht van al je mappen / folders met je foto's erin. Als het goed is zie je daar ook je een map met de naam Whatsapp.
Gaat het zo lukken?
Bekijk originele reactieGa op je telefoon naar je apps overzicht. Kies de app bestanden en klik vervolgens op het hamburgermenu. Hierna klik je in het menu wat verschijnt op afbeeldingen. Je ziet nu een overzicht van al je mappen / folders met je foto's erin. Als het goed is zie je daar ook je een map met de naam Whatsapp.
Gaat het zo lukken?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.