Ik zie geen iphone of samsung in shop , gaat die nog komen ?
gr Adrie
Beantwoord
Gaat er een Samsung/Iphone nog komen in de telefoonshop?
Beste antwoord door Ilias
Hoi Streetmate,
Momenteel hebben we inderdaad geen Samsung en/of een iPhone in onze telefoonshop. De toestellen die we momenteel aanbieden betreffen de Microsoft Lumia 640, de Huawei P8 Lite en de Huawei P9 Lite. Je kunt deze hier terugvinden. Of de Samsung toestellen nog zullen komen, kan ik niet beloven. Zelfde geldt ook voor de iPhone.
@Raytje, dat is een goede vraag. Ik kan daar natuurlijk allerlei redenen voor bedenken, zoals dat de voorraad van Simyo natuurlijk niet zo groot is als de voorraad van de mediamarkt, wat invloed kan hebben op de inkoopprijs en dus ook de verkoopprijs. Dit is echter geen reden die ik van bovenaf heb. Hier heb ik vandaag geen antwoord op kunnen krijgen.
@Streetmate, ik raad je aan om goed na te denken over het wel of niet goedkoper uitkomen met een gekocht toestel of met een abonnement met toestel. In vele gevallen is een Sim Only voordeliger dan je denkt! Wellicht dat je ook kan kijken op de prijsvergelijk site van Tweakers.
Hahahaha, verder wil ik nog zeggen dat jullie me altijd wel weten te laten lachen. @Friesian, @RicoK.
Groetjes,
Ilias
Bekijk originele reactieMomenteel hebben we inderdaad geen Samsung en/of een iPhone in onze telefoonshop. De toestellen die we momenteel aanbieden betreffen de Microsoft Lumia 640, de Huawei P8 Lite en de Huawei P9 Lite. Je kunt deze hier terugvinden. Of de Samsung toestellen nog zullen komen, kan ik niet beloven. Zelfde geldt ook voor de iPhone.
@Raytje, dat is een goede vraag. Ik kan daar natuurlijk allerlei redenen voor bedenken, zoals dat de voorraad van Simyo natuurlijk niet zo groot is als de voorraad van de mediamarkt, wat invloed kan hebben op de inkoopprijs en dus ook de verkoopprijs. Dit is echter geen reden die ik van bovenaf heb. Hier heb ik vandaag geen antwoord op kunnen krijgen.
@Streetmate, ik raad je aan om goed na te denken over het wel of niet goedkoper uitkomen met een gekocht toestel of met een abonnement met toestel. In vele gevallen is een Sim Only voordeliger dan je denkt! Wellicht dat je ook kan kijken op de prijsvergelijk site van Tweakers.
Hahahaha, verder wil ik nog zeggen dat jullie me altijd wel weten te laten lachen. @Friesian, @RicoK.
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.