Goedemiddag,
ik heb sinds dinsdag een nieuwe telefoon (samsung galaxy s6) met een abonnement via T-Mobile, daar nummer behoud aangevraagd en dit zou in verband met de opzichtermijn op 18-02 plaatvinden, alleen heb ik sindsdien een notificatie "alleen noodoproepen"...
Ik kan niemand bellen of smsen... Gisteren heeft had ik een poosje wel smsontvangst maar vandaag weer niet...
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Beantwoord
Nieuw toestel maar hij doet het niet, hoe kan dat?
Beste antwoord door franswon
Sorry, had 18-01 gelezen :(
Misschien heeft je nieuwe telefoon een simlock van T-Mobile en accepteert daarom geen simkaart van Simyo, probeer of je simkaart het op je vorige telefoon wel doet.
Als dit lukt moet je tot 18-02 je oude telefoon gebruiken :(
Als er geen simlock op je toestel zit dan kan je proberen of een reset van je toestel helpt (simkaart verwijderen (accu gaat niet bij S6), 10 - 15 minuten wachten, toestel opnieuw starten).
Helpt dit niet dan moet je even kijken of T-Mobile de instellingen niet vooraf ingesteld heeft op hun netwerk.
Bekijk originele reactieMisschien heeft je nieuwe telefoon een simlock van T-Mobile en accepteert daarom geen simkaart van Simyo, probeer of je simkaart het op je vorige telefoon wel doet.
Als dit lukt moet je tot 18-02 je oude telefoon gebruiken :(
Als er geen simlock op je toestel zit dan kan je proberen of een reset van je toestel helpt (simkaart verwijderen (accu gaat niet bij S6), 10 - 15 minuten wachten, toestel opnieuw starten).
Helpt dit niet dan moet je even kijken of T-Mobile de instellingen niet vooraf ingesteld heeft op hun netwerk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.