Beantwoord
Eigen telefoonnummer staat niet in LGE430, kan dit veranderen?
de helpdesk van LG zegt dat de provider (dus simyo) het eigen mobielnummer in mijn LGE430 kan instellen/veranderen.
is dat zo en wat moet ik daarvoor doen?
is dat zo en wat moet ik daarvoor doen?
Beste antwoord door Naomi
Hoi Strauss, welkom op het forum van Simyo!
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Android. Zo blijft het forum overzichtelijk 🙂
Super om te zien dat verschillende gebruikers je al hebben geprobeerd te helpen 😮 Ik begrijp dat je in je telefoon je eigen 06-nummer niet ziet onder Mijn telefoonnummer.
Ik heb zelf ook een LG en bij mij staat bij Mijn telefoonnummer > Onbekend. Nu gebruik ik geen Simyo simkaart in deze telefoon. Als ik zelf bel met mijn LG krijgt diegene die gebeld wordt wel het juiste 06-nummer te zien.
Wordt bij jou ook het goede telefoonnummer weergegeven of zien mensen je nummer niet?
@Scotsman, koorelle, Martijn® en Raytje; bedankt voor jullie reacties 😃
Bekijk originele reactieJe topic heb ik verplaatst naar het subforum Android. Zo blijft het forum overzichtelijk 🙂
Super om te zien dat verschillende gebruikers je al hebben geprobeerd te helpen 😮 Ik begrijp dat je in je telefoon je eigen 06-nummer niet ziet onder Mijn telefoonnummer.
Ik heb zelf ook een LG en bij mij staat bij Mijn telefoonnummer > Onbekend. Nu gebruik ik geen Simyo simkaart in deze telefoon. Als ik zelf bel met mijn LG krijgt diegene die gebeld wordt wel het juiste 06-nummer te zien.
Wordt bij jou ook het goede telefoonnummer weergegeven of zien mensen je nummer niet?
@Scotsman, koorelle, Martijn® en Raytje; bedankt voor jullie reacties 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.