Wanneer een gesprek niet word opgenomen en die persoon spreekt de voice mail niet in dan komt er een schermpje met daarop de tekst:
gesprek word niet opgenomen en doorgestuurd. (dit moet je beantwoorden met oke) anders vald het scherm niet in slaapstand.
Gebeurd dit in de nacht is wel je telefoon zo goed als leeg.
Heb een Hauwei Y300 kan er nergens iets over vinden. Heb instellingen voice mail afgeluisterd etc.
Heb toch het idee dat het in voice mail zit want als ik mezelf bel en ik wacht tot voice mail nog niet inschakeld dan is er niets aan de hand.
Maar zodra voice mail inschakeld gaat het fout.
Heeft iemand een tip heb nu voice mail uitgeschakeld kan toch zien wie er gebeld heeft.
Groetjes
Beantwoord
Huawei: melding doorschakeling naar voicemail gaat niet weg
Beste antwoord door Charlene
Hoi Daf 25,
Dat is inderdaad een mysterieus probleem. Het lijkt erop dat je toestel de melding van doorschakeling naar de voicemail, laat staan tot jij op ok hebt gedrukt. Dat lijkt mij ook niet wenselijk. Is dit echt niet uit te schakelen in de instellingen?
Ik heb op Tweakers nog 1 zo'n geval gevonden. Maar die had ook nog geen oplossing.. :(
Ik ben ook geen toestel expert, maar ik vond wel dit. Lijkt me iets anders als wat jij ervaart, maar wie weet heeft het er toch mee te maken. Kom je weer een stapje verder.
Ik hoop dat de hardcore technische jongens op het forum hier, een oplossing voor je hebben.
Groetjes, Charlene
Bekijk originele reactieDat is inderdaad een mysterieus probleem. Het lijkt erop dat je toestel de melding van doorschakeling naar de voicemail, laat staan tot jij op ok hebt gedrukt. Dat lijkt mij ook niet wenselijk. Is dit echt niet uit te schakelen in de instellingen?
Ik heb op Tweakers nog 1 zo'n geval gevonden. Maar die had ook nog geen oplossing.. :(
Ik ben ook geen toestel expert, maar ik vond wel dit. Lijkt me iets anders als wat jij ervaart, maar wie weet heeft het er toch mee te maken. Kom je weer een stapje verder.
Ik hoop dat de hardcore technische jongens op het forum hier, een oplossing voor je hebben.
Groetjes, Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.