Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom verdwijnen mail van iPhone 6 plus ?

  • 26 januari 2015
  • 4 reacties
  • 14788 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Voor de 3e keer raak ik alleen thuis al mijn mails kwijt van 2 accounts van ziggo en dat alleen op mijn iPhone niet op de iPad of laptop en desktop. Wie kan mij vertellen hoe dat kan, instellingen mail op telefoon of licht het aan ziggo? Bvd Johan

Beste antwoord door Ali

Hoi Johan U,

Leuk je weer op het forum te zien.

De reden waarom je de oude berichten niet meer ziet staan heeft te maken op de manier waarop je e-mails worden opgehaald.

Bij de meeste e-mail aanbieders heb je de keuze uit IMAP of POP3. Bij IMAP blijven de e-mails zichtbaar voor je, ook als je van meerdere apparaten inlogt. POP3 kan beter gebruiken als je inlogt vanuit één aansluiting. De e-mails verdwijnen anders na een tijdje (of na openen) uit je mailbox.

Je kan bij Ziggo ervoor kiezen om gebruik te maken van IMAP. Voor de juiste instellingen kan je een kijkje nemen op de website van Ziggo.


Ben je hiermee verder geholpen?


@Raytje en Scotsman, bedankt voor jullie bijdrages.
Bekijk originele reactie

4 reacties

  • 9787 reacties
  • 26 januari 2015
Hoi johan,

Hoe bedoel je kwijt? Ik weet niet hoe dat op een Iphone werkt maar volgens mij moet je kunnen instellen hoe lang mails bewaard blijven in je mail app.. 

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
  • 26 januari 2015
Alle mails van ziggo account zijn uit mijn box, heb ook een account van mijn werkgever en die blijven wel in de mailbox. Ik weet wat je bedoelt, maar dat staat bij mij uit gevinkt!

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • 4189 reacties
  • 26 januari 2015
Ik ben niet bekend met Ziggo maar als jouw mail wel zichtbaar is op andere apparaten (en ik neem aan ook via de Ziggo webmail, als ze die hebben) dan zou je dit kunnen proberen: verwijder beide Ziggo accounts op de iPhone en installeer ze opnieuw. Alle mailboxen en hun inhoud worden dan opnieuw gedownload. Ik ga er hierbij van uit dat Ziggo IMAP ondersteunt en dat al jouw apparaten IMAP gebruiken.

Ali
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 1136 reacties
  • antwoord
  • 27 januari 2015
Hoi Johan U,

Leuk je weer op het forum te zien.

De reden waarom je de oude berichten niet meer ziet staan heeft te maken op de manier waarop je e-mails worden opgehaald.

Bij de meeste e-mail aanbieders heb je de keuze uit IMAP of POP3. Bij IMAP blijven de e-mails zichtbaar voor je, ook als je van meerdere apparaten inlogt. POP3 kan beter gebruiken als je inlogt vanuit één aansluiting. De e-mails verdwijnen anders na een tijdje (of na openen) uit je mailbox.

Je kan bij Ziggo ervoor kiezen om gebruik te maken van IMAP. Voor de juiste instellingen kan je een kijkje nemen op de website van Ziggo.


Ben je hiermee verder geholpen?


@Raytje en Scotsman, bedankt voor jullie bijdrages.

Reageer