Hallo,
4 dagen geleden had ik mijn mobiele internet uitgeschakeld omdat ik door mijn bundel heen was.
nu zet ik het vanochtend weer aan.
alles lijkt normaal, gewoon een 3g teken bovenin. Maar wanneer ik op internet wil geeft hij aan dat het mobiele netwerk niet kan worden geactiveerd.
Ik heb al vele dingen geprobeerd, zoals APN opnieuw instellen. opnieuw opstarten, soft reset.
Hebben jullie een oplossing?
Groeten,
Roelof de Jong
Beantwoord
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk - iphone 4
Beste antwoord door Ernst
Hoi roelofdejong,
In je gegevens zie ik dat je hierover ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Zij hebben het internet opnieuw op je aansluiting gezet en ik zie dat het inmiddels werkt :)
Hoi poppinghaus, welkom op het Simyo forum!
Wat Scotsman al aangeeft hoef je eigenlijk nooit iets aan te passen met iOS. Waarom dat bij jou wel het geval is geweest durf ik dan ook niet te zeggen. Iphones zijn juist het simpelste in te stellen als het om handmatig instellen gaat.
Ik zie wel dat het gelukkig nu werkt 🙂
Bekijk originele reactieIn je gegevens zie ik dat je hierover ook contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Zij hebben het internet opnieuw op je aansluiting gezet en ik zie dat het inmiddels werkt :)
Hoi poppinghaus, welkom op het Simyo forum!
Wat Scotsman al aangeeft hoef je eigenlijk nooit iets aan te passen met iOS. Waarom dat bij jou wel het geval is geweest durf ik dan ook niet te zeggen. Iphones zijn juist het simpelste in te stellen als het om handmatig instellen gaat.
Ik zie wel dat het gelukkig nu werkt 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.