Hallo
In veel posten op het forum wordt gesproken over de iphone 5 en ik ben wel geschrokken over mensen die hun iphone 5 aanzetten met een simkaart en dan veel beltegoed kwijt zijn aan facetime en imessage berichten naar de UK. Ik wil mijn iphone 5 graag zonder dit gedoe aansluiten.
Kun jullie iets zeggen over het aansluiten van een nog te kopen Iphone 5 en het voorkomen van deze kosten?
Ik wil een bundel met bellen en sms'en, een databundel wil ik niet. Ik gebruik wifi om op het internet te komen.
Facetime en imessage zou ik graag gebruiken, maar dan zonder die kosten. Kan dat uberhaupt?
Beantwoord
Nieuwe iphone zonder bijkomende kosten naar UK is dat mogelijk?
Beste antwoord door Scotsman
Er zijn geringe eenmalige kosten verbonden aan het activeren van FaceTime en iMessage, namelijk de prijs van 1 SMS'je naar de UK. Als je die apps gewoon aan laat staan en niet steeds maar uit en weer aanzet, dan blijft het daarbij. Ook kun je gewoon je iPhone uitzetten en weer aan, de Apple server in de UK is je namelijk niet vergeten zodat de iPhone zich niet opnieuw via een SMS hoeft aan te melden. Verder zijn de kosten van het gebruik van deze apps beperkt tot de kosten van je internet verbinding, dus als je met een goed WiFi netwerk bent verbonden dan betaal je voor FaceTime en iMessage niets extra. Ben je buiten en buiten WiFi bereik dan gaat de verbinding ten koste van je internetbundel als je die hebt, of anders betaal je het Simyo standaardtarief per MB.
Bekijk originele reactieReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.