Ik heb mijn simkaart geactiveerd toen ik hem ontvangen heb maar nog niet gebruikt in mijn telefoon omdat ik een nieuwe Iphone5 heb gekocht. Ik heb dus een nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze is echter verdwenen tussen een stapel post en daarom had ik wederom een nieuwe nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze nanosimkaart heb ik geactiveerd en daarna kreeg ik een pin en pukcode in beeld die ik gelukkig opgeschreven heb. Tot mijn verbazing kreeg ik nl een mail met een andere pin en pukcode. Deze codes staan ook in mijn account. Afgelopen donderdag is mijn abonnement overgezet en heb ik de nanosimkaart in het toestel geplaatst. Ik moest de pincode invoeren en dit is de pincode die ik oorspronkelijk in beeld kreeg en niet die in mijn account staat!
Helaas heb ik echter geen service met de nanosimkaart. Ook niet na synchronisatie met Itunes en resetten. Wat nu?
Beantwoord
Geen service op mijn iPhone 5
Beste antwoord door Natascha
lisette68;46474 schreef:
Ik heb mijn simkaart geactiveerd toen ik hem ontvangen heb maar nog niet gebruikt in mijn telefoon omdat ik een nieuwe Iphone5 heb gekocht. Ik heb dus een nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze is echter verdwenen tussen een stapel post en daarom had ik wederom een nieuwe nanosimkaart aangevraagd en ontvangen. Deze nanosimkaart heb ik geactiveerd en daarna kreeg ik een pin en pukcode in beeld die ik gelukkig opgeschreven heb. Tot mijn verbazing kreeg ik nl een mail met een andere pin en pukcode. Deze codes staan ook in mijn account. Afgelopen donderdag is mijn abonnement overgezet en heb ik de nanosimkaart in het toestel geplaatst. Ik moest de pincode invoeren en dit is de pincode die ik oorspronkelijk in beeld kreeg en niet die in mijn account staat!
Helaas heb ik echter geen service met de nanosimkaart. Ook niet na synchronisatie met Itunes en resetten. Wat nu?
Helaas heb ik echter geen service met de nanosimkaart. Ook niet na synchronisatie met Itunes en resetten. Wat nu?
Hoi Lissete68,
Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Kan je mij een privé bericht sturen met het simkaart nummer van de simkaart die je nu gebruikt van Simyo zodat ik dit voor je kan bekijken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.