Hallo,
Ik heb vandaag mijn nano-simkaart ontvangen en deze in mijn nieuwe iPhone 5 gestopt.
De kaart heb ik geactiveerd via de site onder mijn eigen login.
Nu krijg ik de melding op mijn iPhone:
"Alleen compatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren.
Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart".
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb er redelijk haast mee want mijn oude simkaart van mijn iPhone 4 is inmiddels uit de lucht...
Grt.
Beantwoord
Geen compatible simkaart voor iPhone5
Beste antwoord door Natascha
Hoi Fresh,
Fijn te horen dat je achter de oorzaak van het probleem bent gekomen en dat het probleem is opgelost.
@ Martijn® & Scotsman bedankt voor het meedenken.
Bekijk originele reactieFijn te horen dat je achter de oorzaak van het probleem bent gekomen en dat het probleem is opgelost.
@ Martijn® & Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.