Skip to main content

.

Beantwoord

Wanneer kan ik Simyo Compleet activeren?

  • 13 september 2023
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste,

ik ben nu al enige tijd abonnee bij Simyo en heb sinds 3 maanden KPN Internet thuis. Toch zie ik de optie van Simyo Compleet niet in de MijnSimyo-app. Ik heb al contact gehad met de klantenservice en die houden het -wat mij betreft- erg vaag.

Mijn geduld begint een beetje op te raken.. ik ben voor langere tijd in het buitenland en kan de dubbele MB’s heel goed gebruiken zeker omdat ik niet overal wifi heb. Afgelopen maand heb ik meerdere keren 500mb bij moeten kopen omdat ik met mijn bundel van 20gb niet uit kwam.. er ligt nu heel fijn een rekening van €90 voor me in het verschiet. 
 

Ik zou graag zsm geholpen worden

Beste antwoord door Amy

Hoi @Robinneke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag eerder gebruik had willen maken van de dubbele bundels. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en heb je voor nu gratis 1000 MB gekregen van mijn collega. Per 1 oktober zal de verdubbeling automatisch ingaan. Het spijt me dat we dit proces niet voor je kunnen versnellen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Bedankt voor je het delen van de link @JanD!

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

  • 0 reacties
  • 13 september 2023

Hallo @Robinneke zie onderstaande link voor hulp en uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 13 september 2023
JanD schreef:

Hallo @Robinneke zie onderstaande link voor hulp en uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet

Bedankt Jan, ik begrijp hier uit dat ik morgen dus waarschijnlijk Simyo Compleet kan activeren. Laten we het hopen… 

Echter heeft dit allemaal zo lang geduurd dat ik moet wachten tot 1! Oktober voordat ik hiervan kan profiteren.. heel jammer dat ik al die tijd wel betaal voor een internet verbinding thuis, ik simyo compleet al die tijd niet kan activeren en nu dan alsnog maar gewoon ff moet wachten tot 1 Oktober, lekker zo 👎


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 13 september 2023
Robinneke schreef:
JanD schreef:

Hallo @Robinneke zie onderstaande link voor hulp en uitleg:

https://www.simyo.nl/compleet

Bedankt Jan, ik begrijp hier uit dat ik morgen dus waarschijnlijk Simyo Compleet kan activeren. Laten we het hopen… 

Echter heeft dit allemaal zo lang geduurd dat ik moet wachten tot 1! Oktober voordat ik hiervan kan profiteren.. heel jammer dat ik al die tijd wel betaal voor een internet verbinding thuis, ik simyo compleet al die tijd niet kan activeren en nu dan alsnog maar gewoon ff moet wachten tot 1 Oktober, lekker zo 👎

“Zo lang”.. ik had dit dus al eerder willen activeren, voor 1 September… 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • antwoord
  • 14 september 2023

Hoi @Robinneke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag eerder gebruik had willen maken van de dubbele bundels. Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice en heb je voor nu gratis 1000 MB gekregen van mijn collega. Per 1 oktober zal de verdubbeling automatisch ingaan. Het spijt me dat we dit proces niet voor je kunnen versnellen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Bedankt voor je het delen van de link @JanD!

Groetjes,
Amy