Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom krijg ik een e-mail met voorstel voor een abonnement?

  • 6 mei 2024
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo! Ik kreeg vandaag plots dit bericht met als afzender mailsvansimyo@e.simyo.nl:

> Kies jouw abonnement en profiteer van extra scherpe prijzen
> Heb jij behoefte aan meer belminuten en internet tegen een lager tarief?

Toen ik naar m’n beltegoed keek zag ik dat ik nog ruim voldoende voorzien was sinds ik kortgeleden overgestapt ben.

Kijkt Simyo naar iemands belgedrag bij het opstellen van zulke berichten of worden die naar alle klanten gestuurd?

Beste antwoord door Amy

Hoi @jschwart,

Bedankt voor je bericht. Dit zijn inderdaad standaard e-mails. Hierin wordt aangegeven welke opties er zijn mocht je willen overstappen naar een Sim Only abonnement. 

Je hebt inderdaad nog voldoende beltegoed zo te zien πŸ˜Š.

Je kan de e-mails beheren via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy. 
 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 7 mei 2024

Hoi @jschwart,

Bedankt voor je bericht. Dit zijn inderdaad standaard e-mails. Hierin wordt aangegeven welke opties er zijn mocht je willen overstappen naar een Sim Only abonnement. 

Je hebt inderdaad nog voldoende beltegoed zo te zien πŸ˜Š.

Je kan de e-mails beheren via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy. 
 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy