Beste Simyo,
Mijn dochter heeft op 4G in korte tijd haar datalimiet overschreden met 1.5 GB; wij zijn geschrokken van de extra kosten die hierdoor zijn ontstaan.
Achtergrond: De muziek app Tidal stond aan met het recht om 4G te gebruiken (onverstandig natuurlijk). In 7 minuten is er door deze APP 2.7 GB gebruikt, Simyo heeft netjes de SMS van de aankomende overschrijding (17:49) gestuurd en de overschijding (17:52) en vervolgens gelukkig een blokkade ingesteld, vanwege de per dag kosten overschrijding.
Door de korte tijd tussen de melding en de overschrijding (zat op de fiets) is de rekening nu opgelopen tot 198 euro en 47 cent buiten de bundel.
Ik begrijp dat dit volkomen te wijten is aan de verkeerde instelling van de telefoon echter ik hoop dat Simyo coulant wil zijn, mijn dochter is zojuist op kamers gegaan en kan deze kosten eigenlijk niet dragen. Kunt u mij/ons helpen?
Met vriendelijke groet,
Yvonne