Skip to main content

.

StickyApp Update

App Update: Het Verbruik-scherm in de Mijn Simyo-app is vernieuwd!

• 8 januari 2025
  • 0 reacties
  • 100 Bekeken
App Update: Het Verbruik-scherm in de Mijn Simyo-app is vernieuwd!
Misha
Forum|alt.badge.img
Afbeelding van de verbruiks-tab in de Mijn Simyo app versie 4.14

We willen actiever communiceren naar onze community welke verbeteringen we hebben doorgevoerd in Mijn Simyo. Vandaar dat we vanaf nu als we een significante update doen van onze app we ook een topic hier op het forum gaan openen. Benieuwd wat er is veranderd? Lees snel verder!

Voor Sim Only en abonnement met telefoon

Het Verbruik-scherm heeft een frisse, nieuwe look. Alles ziet er strakker uit en past perfect bij de rest van de app. Je kunt nu vanuit het Verbruik-scherm eenvoudig naar de veelgestelde vragen voor meer informatie. We hebben ook een paar kleine foutjes opgelost, en de grafiek werkt nu helemaal zoals het hoort.

Voor Prepaid klanten

Je ziet nu in één oogopslag wat je hebt verbruikt aan beltegoed, minuten/sms’jes en MB’s. En het wordt nog beter: je kunt dit nu bekijken per maand én per dag. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Ook hier kun je direct naar de veelgestelde vragen als je meer wilt weten.

Heb je de update nog niet? 

We zorgen ervoor dat iedereen de update snel krijgt. Heb je een iPhone? Je kunt de nieuwste versie meteen downloaden in de iOS App Store. Voor Android-gebruikers kan het een paar dagen duren voordat de update zichtbaar is.

We zijn heel benieuwd wat je ervan vindt. Laat je feedback achter in de comments. We horen het graag!

0 reacties

Geen reactie