Skip to main content

.

Beantwoord

Kan ik data gebruiken voordat mijn nummer wordt overgezet naar Simyo?

• 21 januari 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Het duurt nog even tot mijn dat word geactiveerd maar "mijn Simyo of "500 MB aan" naar 1330 voor data werkt niet. Gaf me een link om te checken waarom maar die gaat nergens heen.

Had eigenlijk gehoopt dat wanneer ik mijn simkaart zou hebben ik die ook direct zou kunnen gebruiken.

Is het evt. ook mogelijk om prepaid tegoed op de kaart te zetten en dan dat te gebruiken voor een prepaid bundel tot mijn data/simkaart word geactiveerd?

Is er misschien iets anders mogelijk om tot die tijd wat internet te hebben?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@deinoais,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt en alvast welkom bij Simyo! 

Ik zie dat jouw nummer naar ons wordt overgezet op 27 januari. Tot die tijd kan je gebruik maken van je 06-nummer bij jouw huidige provider. Als je namelijk de simkaart nu al gebruikt met het tijdelijke nummer dat je van ons hebt gekregen zal je buiten bundel kosten maken omdat de bundels niet actief zijn op het tijdelijke nummer maar pas actief worden zodra het nummer naar ons is overgezet. Het is dus helaas niet mogelijk om onze simkaart nu al te gebruiken.

Wellicht dat je bij jouw huidige provider nog wat internet kan gebruiken maar dat kan je het beste even bij hun navragen.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. Succes!

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2353 reacties
  • antwoord
  • 22 januari 2025

Hoi ​@deinoais,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt en alvast welkom bij Simyo! 

Ik zie dat jouw nummer naar ons wordt overgezet op 27 januari. Tot die tijd kan je gebruik maken van je 06-nummer bij jouw huidige provider. Als je namelijk de simkaart nu al gebruikt met het tijdelijke nummer dat je van ons hebt gekregen zal je buiten bundel kosten maken omdat de bundels niet actief zijn op het tijdelijke nummer maar pas actief worden zodra het nummer naar ons is overgezet. Het is dus helaas niet mogelijk om onze simkaart nu al te gebruiken.

Wellicht dat je bij jouw huidige provider nog wat internet kan gebruiken maar dat kan je het beste even bij hun navragen.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. Succes!

Groetjes,
Amy

Reageer