- Goedemorgen,
Ongeveer een jaar geleden heb ik voor mijn zoon een sim only abonnement bij jullie afgesloten en vanwege de goede ervaringen, heb ik dat sinds een paar maanden zelf ook.
Met enige regelmatig check ik ons verbruik. Tot mijn grote verbazing zag ik gisteravond dat hij tussen 23 - 30 april voor 99,62 euro buiten zijn bundel van internet gebruik heeft gemaakt :-( Een verschrikkelijk hoog bedrag dat niet in verhouding staat met wat ik maandelijks voor hem betaal (9 euro).
Hij had de 80% en 100% verbruik waarschuwingssms-jes niet gezien. Na wat zoekwerk omdat hij bij testen van mijn sms-jes ook geen melding kreeg, bleek dat de berichtgeving voor berichten (sms-jes) uit stond op zijn telefoon :-( Erg vervelend, want als hij de berichten had gezien, had hij gewoon een bundel kunnen kopen.
De kosten voor nog geen 700 MB zijn nu bijna 100 euro en via 2 bundels was dat slechts 10 euro geweest. Dat scheelt nogal wat. Ik heb hier op het forum ook wat vergelijkbare berichten voorbij zien komen over een eenmalige coulance regeling. Is dit mogelijk aub? Daar zouden wij heel blij mee zijn, want op deze manier gaat de spaarpot van mijn zoon wel heel snel leeg :-( Hij baalt er zelf natuurlijk ook enorm van dat dit is gebeurd.
We hopen dat Simyo ons tegemoet kan komen.
Daarnaast de vraag voor mij als moeder om dit te voorkomen in de toekomst. Is er een mogelijkheid dat ik ook een bericht krijg als hij buiten de bundel internet? Is er een extra waarschuwing in te bouwen behalve de sms-jes via zijn telefoon, omdat beide abonnementen op mijn naam staan?
We horen het graag. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Manon & Marek
Vraag
Hoge kosten internetgebruik zoon buiten de bundel, wat kan ik doen?
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.