Ja zeker, ik had altijd een abonnement bij KPN en nu voor onze zoon heb ik een simyo abonnement afgesloten. Alles op de website is niet wat het lijkt. Als je je bundel verandert omdat je ziet dat het internetvermogen te hard achteruitgaat, zie je pas als je alles hebt ingevoerd, dat het pas een maand later ingaat. De telefoon van mijn zoon was stuk, hij kon niet langer op wifi, dus gebruikte hij zijn 4G. dit was in 5 dagen op. Op dag 6 krijgt hij om half 12 in de ochtend een appje, dat zijn verbruik op is, om 16:00 uur ‘smiddags zijn we 26 euro verder. Bundeltjes van 60 Mb voor 8,79. Ik heb het vage vermoeden dat de 4g gesaboteerd wordt door Simyo. Als je belt zit je 25 minuten in de wachtrij, dat is niet voor niets zo, ik denk dat veel mensen bellen. Dan krijg je 1000MB gratis, waarschijnlijk omdat het bellen zo’n klus is. KPN zorgt dat het internet heel langzaam gaat als de jongeren over hun verbruik heen gaan. Bij Simyo stimuleren ze juist dat verbruik, als we het niet gezien hadden, hadden we eind van de maand zo’n 500 euro of meer overgebruik gehad, dat vinden ze bij Simyo normaal, zoals een telefonist tegen me zei. Dus watch out, ga gewoon naar KPN, ben je van alle gedoe af. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd en ga weg zodra het kan, nog even uitzitten deze handel. Ik wil graag mijn geld terug en het abonnement opzeggen vanwege deze beroerde omstandigheden. Ik kan niet eens een mail sturen naar de klantenservice, alleen dit forum afwachten. Simyo doe het niet!
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.