Hoi @Thijs86,
Bedankt voor je bericht. Voordat ik in ga op jouw topic wil ik inderdaad net als @Friesian (thank you!!) aankaarten dat het niet verstandig is om privacy gevoelige informatie openbaar te posten (zoals jouw telefoonnummer). Om deze reden heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit je originele bericht.
Wat vervelend je op dit moment geen internet hebt in Spanje. Je geeft aan alle stappen al hebben te doorlopen, mag ik vragen welke stappen dit zijn? Uiteraard kan ik een simkaart reset uitvoeren maar het is wel belangrijk om te weten welke stappen er al genomen zijn 😊.
Ik adviseer je in ieder geval nog om deze pagina goed door te lezen: Internetten in het buitenland en deze instellingen na te lopen. Wellicht zal dit je helpen om toch internetverbinding te krijgen. Mocht dit niet zo zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Laat je mij weten welke stappen er al zijn uitgevoerd? Dan kunnen wij kijken of een reset nodig is.
Groetjes,
Seren