Telefoonnummer wat ik 2 dagen geleden gekregen heb met nieuw abonnement is in gebruik bij oude klant, wordt veelvuldig gebeld via whatsapp ondanks dat ik de app nieuw geïnstalleerd heb. Wil graag een nieuw telefoonnummer.
nieuw telefoonnummer aanvragen, hoe regel ik dat?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat wij nummers na ongeveer 1-2 jaar hergebruiken. Vervelend dat je ongewenste belletjes/appjes ontvangt die bedoelt zijn voor de vorige eigenaar van het nummer! Waarschijnlijk heeft de vorige gebruiker zijn nummer actief gehouden via Whatsapp terwijl deze niet meer actief was bij de provider. Via Whatsapp kun je het nummer namelijk nog gebruiken totdat de volgende eigenaar het nummer toegekend krijgt.
Ik kan me voorstellen dat dit niet ideaal is en wil je daarom graag kosteloos een nieuw nummer aanbieden, dit kost normaal €5. Je kunt mij hiervoor een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik regel dit dan voor je.
Bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.