Beste allemaal,
Afgelopen zaterdag bij mijn telefoon abonnement een internet abonnement (500Mb) afgesloten. Iets bestellen bij Simyo is zo gebeurt, echter het vervolg is droevig!! Ik sluit een internetabonnement af omdat ik het nodig heb en niet voor de lol!
Helaas geen internet op mijn Iphone (wel wifi van thuis) wat ik wel had verwacht vanwege de vele storingen en slechte bereikbaarheid van Simyo klantenservice!!!.
Heb nooit geen sms ontvangen hoe te handelen om internet op mijn iphone te kunnen ontvangen.
Heb een iphone G3 met versie 5.1.1
Alles voor ontvangen van internet op iphone via vragen en antwoorden op Forum al gedaan of gecontroleerd!
Als de problemen bij Simyo liggen, waarom dan wel onder die omstandigheden een abonnement af te sluiten en daarna niets meer?
Waarom geen internet?
Zijn er nog steeds storingen??
Graag antwoord van Simyo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.