Ik had in de maand februari 4G aangezet (via de site) om even te testen, dit werkte goed...Maar heb het voor 25 feb ook weer uitgezet. Ik kon tot vrijdag 28 februari (laatste dag vd maand en bundel) perfect internetten, zowel 3G als 4G. Vanaf zaterdag 1 maart (ingang nieuwe maand/bundel) kan helemaal NIET meer internetten via 3G.
Ik zie wel gewoon het 3G icoontje in de statusbalk van mijn iPhone 5S. Als ik het internet probeer op te gaan krijg ik de volgende melding: "Er is geen netwerkverbinding beschikbaar. Ga naar Instellingen om een verbinding te selecteren".
Het is nu zondag en nog steeds geen 3G verbinding. Inmiddels heb ik dit weekend de volgende handelingen uitgevoerd:
- 4 keer opnieuw APN instellingen ingevoerd en iPhone rebooted (ook met 15 a 20 minuten de telefoon uit te laten)
- 2 keer iPhone helemaal terug naar Fabrieksinstellingen gezet
- Vliegtuigmodus uit en aan.... dit heb ik een keer of 4 geprobeerd
- 3 keer SIM card eruit gehaald en weer terug in mijn iPhone 5S
Niets helpt, geen mogelijkheid tot internetten via 3G. Internetten via WiFi doet het gewoon wel goed.
Ik vind het zeer toevallig dat ik op 28 februari nog prima kan internetten via zowel 3G en 4G, en op 1 maart ineens niet meer kan internetten via 3G
Ik word graag geholpen door een Simyo medwerker in deze
Beantwoord
wel 3G icoontje in statusbalk, maar geen 3G dataverbinding
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactieReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.