Skip to main content

.

Beantwoord

Iphone 4

  • 30 december 2012
  • 2 reacties
  • 431 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik las op het forum over kosten die in rekening gebracht worden voor gebruik van internet, zonder dat je er gebruik van hebt gemaakt.
Het zou een software fout zijn van Apple. Is dat al opgelost? Ik ben van plan een Iphone 4 aan te schaffen, maar wil dit eerst wel graag weten.

Beste antwoord door Natascha

Hoi Moroki,

Het klopt dat dit op het forum is besproken echter is dit niet door Apple zelf bevestigd. Ik kan je geen antwoord geven op het feit of het probleem al is opgelost in de software van Apple.
Bekijk originele reactie

2 reacties

koorelle
Forum|alt.badge.img+8
  • Erelid
  • 1764 reacties
  • 30 december 2012
Ik als Simyo klant en Apple iPhone4 gebruiker heb er nog geen problemen mee gehad.

Natascha
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud-moderator
  • 4233 reacties
  • antwoord
  • 4 januari 2013
Hoi Moroki,

Het klopt dat dit op het forum is besproken echter is dit niet door Apple zelf bevestigd. Ik kan je geen antwoord geven op het feit of het probleem al is opgelost in de software van Apple.