Hoi
In het forum heb ik alles nagelezen en gedaan om mijn E71 aan de praat te krijgen.
De toegezonden instellingen werken niet ik krijg telkens als ik op het web wil : packetgegevens niet beschikbaar: controleer netwerkdiensten.Instellingen handmatig gewijzigd -toestel uit/aangezet. Ik kom er niet uit. Na wijziging instelling heb ik nu een leeg scherm zonder dat de webpagina opstart.
Via wifi lukt het wel.. verder werkt alles.
Graag bericht
Peter Fritz
Beantwoord
Geen internet verbinding via mobiel internet Nokia E71
Beste antwoord door Natascha
Beste Fritzfam,
Welkom op het forum!
Kan je in je toestel de onderstaande instellingen controleren.
Kies Naam verbinding, Opties, Wijzigen, Selecteer, voer Mobiel Internet in en kies OK.
Kies Drager gegevens, Opties, Wijzigen, Selecteer, Packet-gegevens en kies OK.
Kies Naam toegangspunt, Opties, Wijzigen, Selecteer, voer internet in en kies OK.
Kan je me laten weten wanneer je naam van toegangspunt hebt gewijzigd en je toestel daarna uit/aan hebt gezet of het internetten dan wel lukt.
Bekijk originele reactieWelkom op het forum!
Kan je in je toestel de onderstaande instellingen controleren.
Kies Naam verbinding, Opties, Wijzigen, Selecteer, voer Mobiel Internet in en kies OK.
Kies Drager gegevens, Opties, Wijzigen, Selecteer, Packet-gegevens en kies OK.
Kies Naam toegangspunt, Opties, Wijzigen, Selecteer, voer internet in en kies OK.
Kan je me laten weten wanneer je naam van toegangspunt hebt gewijzigd en je toestel daarna uit/aan hebt gezet of het internetten dan wel lukt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.